Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

3D ακούμε και 3D δεν βλέπουμε


πό πέρσι μας ζάλισαν, στις αρχές του χρόνου μας βομβάρδισαν και τώρα μας έχουν στο περίμενε. Τι να τις κάνουμε τις τηλεοράσεις 3D χωρίς υλικό;
Πάντοτε υπάρχει και η αντίθετη άποψη... εκείνη της κριτικής.
Μπορεί να έχουμε ως χρέος μας την δημοσίευση όλων των τρεχουσών εξελίξεων, αλλά πολλές φορές και εμείς νιώθοντας το κενό... έχουμε την ανάγκη να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους.
Τι γίνεται λοιπόν με την 3D εικόνα;
Που είναι τα γυαλιά, τα καλώδια ΗDMI 1.4, και προπάντων οι ταινίες;
Τι μας ενδιαφέρει εάν έχουν ορισθεί ημερομηνίες και έχουν θεσπιστεί στόχοι.
Αλλάξτε τους. Πρώτη φορά θα είναι;
Και μην αναφέρετε συνέχεια τα Αμερικανάκια που έχουν τρελλαθεί στις παραγγελίες 3D συσκευών. Αυτοί δεν είναι δείγμα προς αξιολόγηση. Αγοράζουν οτιδήποτε... και κατεψυγμένους πιγκουίνους να τους πουλήσεις θα τους αγοράσουν.
Γιατί κάποιος να πάει να αγοράσει σήμερα μία 3D τηλεόραση και ένα 3D Βlu-ray player;
Για να περιμένει τον Σεπτέμβριο που θα έρθουν τρεις ταινίες;
Γιατί μην μου πείτε ότι περιμένετε κάλυψη από τον Ουρανό. Εδώ καλά καλά πάσχουμε να αναβαθμιστούμε από το αναλογικό στο standard definition επίγειο ψηφιακό και πάλι παράτα θα πάρουμε;
Αφήστε που όποιος αγοράσει τώρα 3D τηλεόραση θα χάσει.
Υποτίθεται ότι τον Σεπτέμβριο, που θα κυκλοφορήσουν και πολλές άλλες 3D τηλεοράσεις οι τιμές θα πιεστούν και θα αρχίσουν την κατρακύλα.
Αυτά είναι τα καλά του ανταγωνισμού, άλλωστε.
Samsung & Panasonic είναι ήδη στα ράφια και εντός ολίγου έρχεται και η LG, ενώ μάλλον τον Ιούνιο ακολουθεί και η Sony.
Γιατί όμως κάποιος να βιαστεί;
Μάλιστα, είναι φναερό, ότι πέρα από τον αρχικό ντόρο για το ποιος θα λανσάρει πρώτος την πρώτη 3D και ποιος θα είναι δεύτερος, τα πνεύματα έχουν ηρεμήσει, αφού στην ουσία δεν έχουν τίποτα άλλο να πουν.
Μπορεί βέβαια η Samsung να ισχυρίζεται ότι, προσφέρει ήδη 3D με την μετατροπή 2D σε 3D και έχει δίκιο.
Όμως, αυτό ήταν το concept; Aυτό δεν είναι πραγματικό 3D, είναι κονσέρβα. Δεν υπάρχει αρχική ύλη 3D, μετατροπή είναι και φυσικά πέρα από τα αδιαμφισβήτητα θετικά της δεν μπορούμε να αποδεχτούμε ότι για αυτό έγινε η όλη ιστορία, ή ότι αυτό αποτελεί το μήλο της Έριδος.
Είναι πλεονέκτημα, αλλά έχει και το τίμημα του, βεβαίως... βεβαίως.
Το είχαμε πει εδώ από την αρχή. Καλοδεχούμενη η κάθε νέα τεχνολογία αλλά να παίρνει σάρκα και οστά με τον σωστό τρόπο, οργανωμένα, με καθολική κάλυψη και με σοβαρότητα.
Το θέμα δεν είναι μόνο να πουλήσω για να αυξήσω τα τεμάχια και τα ποσοστά μου στην αγορά. Το ζητούμενο είναι να έχω καταναλωτές που να νιώθουν κάλυψη.
Πολλοί... κάτοχοι, ήδη κλαίνε από τους ‘κουμπαράδες - ευκαιρίες - τηλεοράσεις' που πουλήθηκαν σωρηδόν και επειδή κάηκαν στο χυλό, τώρα φυσάνε και το γιαούρτι.
Έχουν βάλλει μυαλό...όμως πια. Αν όχι όλοι, αρκετοί. Τα λαμβάνουμε τα μυνήματα...
Μας συγχωρείτε κύριοι αλλά προς το παρόν δεν μας έχετε πείσει... για την 3D πραγματικότητα, η οποία περισσότερο φαντάζει με εικονική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου