Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

Μαριάννα Ντούβλη


«Όποιος πειράξει το παιδί μου, θα έχει να κάνει μαζί μου»

Η κυκλοφορία του περιβόητου πορνό με την Μαριάννα Ντούβλη σε πρωταγωνιστικό ρόλο ίσως της δημιουργήσει προβλήματα, αφού ο πρώην σύζυγός της (σ.σ.: οι δυο τους έχουν χωρίσει εδώ και καιρό, όμως το διαζύγιο δεν έχει ακόμα εκδοθεί), φημολογείται πως σκέπτεται να διεκδικήσει την κηδεμονία του πεντέμισι ετών γιου τους, Αλέξανδρου.
«Όποιος πειράξει ή επιχειρήσει να πάρει το γιο μου, θα περάσει πάνω από το πτώμα μου, αλλά και της μητέρας μου», απαντά η Μαριάννα μέσω της εφημερίδας «Espresso». «Για μένα είναι ό,τι πιο πολύτιμο στον κόσμο. Ο γιος μου είναι ο έρωτάς μου. Ένας άνθρωπος δεν χαρακτηρίζεται μόνο από το αν κάνει ένα παιδί. Δεν τον κάνει αυτό πατέρα. Πατέρας λέγεται εφόσον μεγαλώνει κιόλας το παιδί του. Τα δύο πρώτα χρόνια που ζήσαμε με τον Χρήστο ήταν όντως πατέρας του Αλέξανδρου. Έκτοτε δεν ασχολήθηκε. Μήπως θέλει να μου ζητήσει λεφτά και γι' αυτό τώρα δείχνει ενδιαφέρον για το παιδί; Τόσο καιρό γιατί δεν έχει έρθει να τον δει; (…) Όποιος πάει να μου πάρει τον Αλέξανδρο, να τον απειλήσει ή να τον πειράξει, θα έχει να κάνει μαζί μου! Θα περάσει πάνω από το πτώμα το δικό μου, της μητέρας μου και του οικογενειακού μας περιβάλλοντος» λέει.
Δεν διστάζει μάλιστα να δηλώσει σχετικά με το πώς θα αντιμετωπίσει μια πιθανή ερώτηση του γιου της σχετικά με το πολυσυζητημένο DVD: «Θα του μιλήσω ανοιχτά. Όπως και για τη συμπεριφορά του πατέρα του απέναντί μου και για την αδιαφορία που έδειξε για εκείνον. (…) Δεν έγινε τίποτα εις βάρος κάποιου... Δεν θεωρώ ότι κάνω κακό σε κάποιον».
Και όσον αφορά το μέλλον της: «Θεωρώ ότι πολλές πόρτες ανοίγονται μετά από αυτό. Θέλω να έχω ένα λαμπρό μέλλον και η ζωή μου να συνεχιστεί αρμονικά. Να κάνω καριέρα στη σόουμπιζ ως show woman».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου