Δευτέρα 10 Μαΐου 2010
Η τηλεοπτική βιομηχανία αναζητεί νέους δρόμους
Με γοργούς ρυθμούς για εξωραϊσμό όσον αφορά την παροχή τηλεοπτικών υπηρεσιών, κινείται η τηλεοπτική βιομηχανία διεθνώς, εντάσσοντας το 3D στο πλάνο της, σε μια προσπάθεια να αντεπεξέλθει στον ολοένα και υψηλότερο ανταγωνισμό που δημιουργείται για τους παραδοσιακούς παρόχους περιεχομένου, από το διαδίκτυο και σύντομα από τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών. Την ίδια ώρα στη χώρα μας οι εξελίξεις στο εσωτερικό οικονομικό περιβάλλον στέλνουν υποχρεωτικά, τη μεν επίγεια ψηφιακή τηλεόραση στο 2015, τις δε λοιπές τεχνολογικές εξελίξεις στις καλένδες, τουλάχιστον για μια 3ετία.
Η τρισδιάστατη τηλεόραση -μετά το HDTV- αποτελεί το νέο μεγάλο στοίχημα της τηλεοπτικής βιομηχανίας, το οποίο προωθείται άμεσα σε διεθνή κλίμακα.
Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα πριν από λίγες ημέρες η εταιρεία Informa Telecoms & Media, μέσα στα επόμενα 5 χρόνια περισσότερα από 20 εκατομμύρια νοικοκυριά θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν 3DTV.
Στη χώρα μας η ιδιωτική τηλεοπτική αγορά δείχνει να εισέρχεται στη χειρότερη περίοδο της 20ετούς ιστορίας της, έχοντας παράλληλα απέναντί της και την πρόκληση της έναρξης των ψηφιακών υπηρεσιών
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου