Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Matroska... mania


Στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε... το κυνήγι του κόστους, επιφέρει την απώλεια της αξίας. Έχουμε εν μέρη μπερδέψει τα πράγματα και τα κριτήρια μας έχουν αποκλίνει.
Το καταναλωτικό δόλωμα έχει δύο παραμέτρους.
Η πρώτη χρησιμοποιεί τιμές που τελειώνουν πάντα σε... 99
Η δεύτερη δίνει βάρος στην αίσθηση του πληθωρισμού... «έχει και αυτό έχει και εκείνο, αξίζει τον κόπο», παρόλο που τα μισά είτε δεν ξέρουν οι περισσότεροι να τα χρησιμοποιούν, είτε τους είναι εντελώς άχρηστα.
Σήμερα, οι τηλεοράσεις αλλά και τα blu-ray players και τα συστήματα Home Cinema, φαντάζουν σαν το πανηγύρι που γίνεται κάθε Κυριακή στα περίπτερα με τις εφημερίδες.
Αρκετούς δεν τους ενδιαφέρει πια εφημερίδα θα αγοράσουν για να ενημερωθούν, αλλά τι δωράκι προσφέρει.
Και εάν εκεί το κόστος αγγίζει το 4,25 (θα το δείτε κάποια στιγμή θα πάει 4,99), πράγμα που σημαίνει ότι δικαιολογεί την όποια χαλαρότητα, δεν θα πρέπει να ισχύει και το ίδιο με τα ακριβότερα προιόντα.
Βέβαια εδώ θα πρέπει να συνυπολογίσουμε και έναν άλλο παράγοντα. Του «πειρατή» που έχουμε μέσα μας.
Το κατέβασμα αρχείων από το δια-δίκτυο έχει πάρει πια διαστάσεις επιδημίας και το σύνθημα «this is tsaba man» είναι η ιαχή όλων.
Καλώς έχει. Δεν θα το κρίνουμε εμείς τουλάχιστον.
Αυτό όμως που πρέπει να πούμε είναι ότι σε καμία μα καμία περίπτωση, το εάν μία τηλεόραση παίζει ματρόσκες ή όχι (ή οτιδήποτε άλλο) θα πρέπει να αποτελέσει βασικό παράγοντα στην επιλογή μας.
Καλό είναι να υπάρχει μία λειτουργίας εάν είμαστε φαν, από την άλλη όμως και να μην υπάρχει... υπάρχουν και άλλες λύσεις.
Η κρίση κάθε προιόντος θα πρέπει να βασίζεται εξ'όλοκλήρου στην απόδοση του στο ρόλο που διατελεί.
Αγοράστε λόγου χάρη την τηλεόραση που πραγματικά σας αρέσει η εικόνα της και στην συνέχεια δώστε το πολύ 100 ευρώ και αγοράστε και ένα media player για να παίζεται ματρόσκες, μπαμπούσκες, barbie, John - John και Baby Bob...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου