Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Ο άπορος Λευτέρης Βαζαίος


Άπορος δηλώνει ο τραγουδιστής Λευτέρης Βαζαίος, απαιτώντας μάλιστα, όπως αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας Espresso, να του δοθεί και επίδομα ανεργίας!
«Δεν χρωστάω σε κανέναν τίποτα, παρά μόνον στη μάνα μου και στον πατέρα μου!», σημείωσε, με τον επί χρόνια συνεργάτη του, Ματθαίο Γιαννούλη, να αναγκάζεται να ζητάει συγνώμη δημοσίως και να δεσμεύεται πως εντός της εβδομάδας ο συνεργάτης του θα καλύψει όλες τις υποχρεώσεις του.
Ο τραγουδιστής του “Αγαπώ μια πιτσιρίκα” αρνείται από το 2002 τις επαφές με την εφορία, τονίζοντας πως η δήλωσή του είναι μηδενική γιατί δεν έχει εισοδήματα. «Η δήλωσή μου είναι μηδενική γιατί δεν έχω εισοδήματα. Τι να υποβάλω στην εφορία, όταν το ετήσιο εισόδημά μου δεν υπερβαίνει τα 6.000 ευρώ ετησίως; Είμαι άπορος. Αν δεν πάρω, τι να δώσω; Εγώ ξέρω με τι θυσίες και τι κόπους μεγαλώνω την κόρη μου. Και δεν έχω χτυπήσει καμία πόρτα. Κι αυτά τα λαμόγια που ισχυρίζονται το αντίθετο δεν ξέρουν την αλήθεια».
Σε ό,τι αφορά στις αμοιβές που λάμβανε όλα αυτά τα χρόνια, ισχυρίστηκε ότι τις περισσότερες φορές πέφτει θύμα επιχειρηματιών νυχτερινών κέντρων που βάζουν λουκέτο στα μαγαζιά τους, αφήνοντάς τους απλήρωτους.
Ο Ματθαίος Γιαννούλης από την πλευρά του κατήγγειλε τις δισκογραφικές εταιρείες για το γεγονός πως αρνούνται να τους καταβάλουν τα ποσοστά τους. «Αρνούνται να μας δώσουν τα ποσοστά μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου